Moduli
U potpunosti usklađeno s Uredbom o uredskom poslovanju
Zaprimanje
Modul podržava zaprimanje digitalanim kanalima (putem elektronske pošte ili aplikativno iz drugih sustava) no isto tako omogućuje i klasično praćenje pošiljki koje stižu fizičkim putem, te na taj način omogućuje sljedivost svih aktivnosti u ekspeditu. Svi sadržaji se mogu elektronički obraditi i jednostavno dodijeliti odgovornim osobama za daljnju obradu.
![uredsko-poslovanje-3.jpg](/media/17/120423/MediumSize/uredsko-poslovanje-3-jpg.png)
Upravljanje predmetima
Modul daje punu podršku svim procesima za upravljanje predmetima. Jednostavna dodjela dokumenata u predmeta, dijeljenje dokumenata među predmetima, surješavanje i suradnja djelatnika unutar istog ili različitih odjela je dio ovog modula. Statusi predmeta, klasifikacije napredna pretraživanja omogućuju brzo snalaženje. Modul se bavi praćenjem komunikacije i aktivnosti djelatnika potrebno za izradu procesa uredskog poslovanja.
![seup-uredsko-poslovanje-2.jpg](/media/17/120470/MediumSize/seup-uredsko-poslovanje-2-jpg.png)
Otprema
Modul daje punu podršku aktivnostima odjela za otpremu u vidu bilježenja i praćenja status svih pošiljki bilo da se radi o digitalnoj ili fizičkoj otpremi.
![seup-uredsko-poslovanje-1.jpg](/media/17/120471/MediumSize/seup-uredsko-poslovanje-1-jpg.png)
Mobilna aplikacija
Uz sustav dolazi i mobilna aplikacija za Android i iOS uređaje te na taj način omomogućuje pristup potrebnim infomacijama u svakom trenutku bez obzira je li djelatnik u uredu, na putu ili na terenu.
![seup-uredsko-mobilna.png](/media/17/120450/MediumSize/seup-uredsko-mobilna-png.png)
Organizacija i izvještaji
Sustav omogućuje definiranje i praćenje bilo koje organizacijske strukture prema njenim sastavnim elementima (npr. odjeli, službe, timovi) kao i praćenje svih fizičkih lokacija i ispostava. Svaka jedinica i lokacija se može pretražiti, vidjeti odogovorne osobe i pripadajuće djelatnike. Sustav omogućuje velik broj izvještaja prilagođen različiti nadzornim razinama kako bi svatko imao pristup točno onim informacijama koje su mu potrebne.
![seup-2-uredsko-poslovanje.jpg](/media/17/120473/MediumSize/seup-2-uredsko-poslovanje-jpg.png)
Kalendari, rokovi, notifikacije i podsjetnici
Sustav omogućuje kreiranje i postavljanje različitih tipova događaja unutar kalendara bilo na razini djelatinika ili predmeta Svaki korisnik si može prilagoditi događaje za koje želi primiti obavijest u stvarnom vremenu kao i kojim putem (email, unutar web aplikacije, push notifikacija na mobilni uređaj). Sustav također omogućava kreiranje podsjetnika za veliki broj događaja.
![calendar.jpg](/media/17/120418/MediumSize/calendar-jpg.png)
Konfigurabilnost i sigurnost
Visoka razina konfigurabilnosti sustava omogućuje prilagodbe sustava potrebama organizacije kroz vrijeme uz jednostavno podešavanje parametara sustava. Uz veliki broj predodređenih korisničkih rola (dopuštenja) moguće je kreirati i nove role kao i prilagoditi postojeće kako bi se osiguralo da svaka osoba vidi upravo ono što je potrebno.